فروش بادام
خانه / بادام زمینی گیلان / تولید بادام زمینی درجه یک در گیلان با قیمت مناسب

تولید بادام زمینی درجه یک در گیلان با قیمت مناسب

تولید بادام زمینی درجه در استان گیلان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. اگر شما می خواهید برای خرید بادام زمینی درجه یک و تازه برشته مشتاق هستید کافیست با ما در ارتباط باشید و از قیمت های روز بادام زمینی در بازار های مختلف همچون تهران، گیلان، تبریز، و مشهد اطلاعات لازم را بدست آورید.

در تولید بادام زمینی درجه یک میتوان از بادام های مختلفی استفاده نمود. این بادام ها از کیفیت های بسیار متفاوتی برخوردار است و در این شرایط تهیه یک بادام زمنی باکیفیت و درجه قدری برای مشتریان عمده سخت خواهد شد. حالا با هم برسی می کنیم که چه بادام زمینی های باکیفیتی در بازار استان گیلان موجود است و بهترین آنها کدام می باشند.

تولید بادام زمینی در استان گیلان

در استان گیلان بادام زمینی های درجه یک و باکیفیت زیادی تولید می شود. به طوری که بیش از ۸۰% بادام زمینی های داخلی در این استان تولید و روانه بازار می گردد. برای اینکه شما این حجم از بادام زمینی های تولید شده در استان را بهتر بشناسید باید حتماًاز گونه های مختلف بادام اطلاعات لازم را داشته باشید.

تولید بادام زمینی
تولید بادام زمینی

حال به عمده بادام زمینی های تولید شده در کشور می رسیم و برای برسی انواع آنها اطلاعات بیشتری را برای شما باز گو می نماییم.

انواع بادام زمینی تولید شده در گیلان

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی مینو دشت
  4. بادام زمینی جنوب
  5. بادام زمینی استان گیلان

شاید این پنج بادام در کشور ما بیشترین حجم تولید بادام را داشته باشند. شما در بازار انواع این بادام ها را می بینید و دریافت می کنید اما هرکدام را با نام بادام درجه یک گیلان خریداری نموده اید. ما در این بخش می خواهیم بخش های از کیفیت هرکدام از بادام ها را به صورت تفکیک شده برا شما بازگو نماییم.

بادام زمینی درجه یک آستانه اشرفیه

قطعاً یکی از بهترین بادام زمینی ها تولید شده در کشور بادام زمینی آستانه اشرفیه می باشد که از بذر گلی برای کشت آن استفاده میگردد. ذکر این نکته بسیار حیاتی می باشد که سایر بادام زمینی های تولید شده در سراسر کشور نیز به صورت عمومی و عمده از بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه استفاده می کنند.

تولید بادام زمینی

از ویژگی های بادام زمینی آستانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سایز بسیار مناسب
  • طعم بسیار مطلوب
  • کیفیت روغن دهی بسیار بالا
  • ظاهر بسیار مناسب
  • میزان خرابی بسیار پایین.

با این شرایط شاید شما هم از کیفیت این بادام زمینی مطمئن خواهید شد.

بادام زمینی پارس آباد دشت مغان

یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در استان گیلان که مشتریان بسیاری را نیز در سراسر کشور جلب نموده است بادام زمینی پارس آباد است. بادام زمینی پارس آباد نیز دارای ویژگی های مناسبی بوده و شما می توانید این ویژگی ها را در زیر مشاهده نمایید:

  • اندازه و سایز مناسب
  • طعم به نسبت بالاتر از سایر بادام ها
  • داشتن روغن مناسب
  • خوش رنگ بودن و میزان باردهی مناسب
  • داشتن فراوانی بالاتر نسبت به سایر بادام ها

تولید بادام زمینی

با این شرایط شاید شما هم متوجه شده باشید که که بادام زمینی دشت مغان نیز برای مصارف مختلف می تواند بسیار مناسب باشد.

بادام زمینی مینو دشت

این بادام زمینی از دو بادام زمنی که در موارد قبل معرفی شده اند دارای کیفیت پایین تری بوده و شاید بیشتر از این بادام در صنعت و صنایع وابسته استفاده شود. از ویژگی ها این بادام ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فراوانی مناسبب بادام دشت مغان
  • داشتن قیمت مناسب
  • داشتن روغن مناسب برای کره گیری
  • داشتن سایز مناسب برای صنعت

در بین بادام زمینی های تولید شده در گیلان شاید این بادام زمینی برای مصارف صعتی بیشتر استفاده می گردد.

تولید بادام زمینی

سایر بادام زمینی های تولید شده در کشور به دلیل نداشتن میزان تولید بالا شاید برای مصرف مشتریان به صورت عمده مناسب نباشند و ما در مطالب بعدی در ایت=ن باره بشیتر توضیح خواهیم داد.

اگر می خواهید بادام زمینی باکیفیت و مناسبی را خریداری نمایید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا از قیمت روز این بادام ها به راحتی مطلع گردید.

 

منبع: بادام زمینی ایران

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی برشته گیلان

اگر ه دنبال خرید یک بادام زمینی باکیفیت و مرغوب میباشید باید به دنبال بادام …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *