فروش بادام
خانه / بادام زمینی پارس آباد / قیمت عمده بادام زمینی خام پارس آباد در سال ۹۹

قیمت عمده بادام زمینی خام پارس آباد در سال ۹۹

قیمت عمده بادام زمینی خام در شهرهای بزرگ تولید کننده این محصول همچون آستانه اشرفیه و پارس آباد دشت مغان تهیه می شود زیرا این دو شهر خودشان خودود ۸۵% تولید بادام زمینی در کشور را به عهده دارند. برای اینکه از قیمت های عمده سال ۹۹ بیشتر آشنا شوید کافیست با ما در تماس باشید.

بادام زمینی دست چین شده

بادام زمینی خام پارس آباد

همانطور که گفته شد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام زمینی در کشور شهرستان پارس آباد می باشد که با تولید انبوه بادام زمینی خام توانسته محصولات خود را به سراسر کشور عرضه نماید. کیفیت بادام زمینی های پارس آباد به دلیل استفاده همه ساله کشاورزان از بذر های مرغوب آستانه اشرفیه توانسته رشد با کیفیت و مرغوبی داشته و مشتریان را راضی نگه دارد. در شهرستان پارس آباد تهیه بادام زمینی باید بسیار با دقت صورت گیرد زیرا به جزء بذر آستانه بذرهای دیگری نیز در این منطقه کشت می شود که سبب سردرگمی خریداران برای خرید بهتر می گردد.

از انواع مختلف بذر های و همچنین تولیدات بادام زمینی پارس آباد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه
  • بذر بادام زمینی پارس آباد
  • بذر بادام زمینی ترک

بادام زمینی خام چند نوع هستند؟

عموماً بادام زمینی خام به صورت باغلاف در بازار خرید و فروش می گردد اما امروزه با مصرف روز افزون انواع بادام زمینی می توان گفت که کارگاه های تولید بادام زمینی سعی بر تولید بهتر و بیشتر بادام زمینی خام به صورت های مختلف دارند تا از زحمت تولید کنندگان برای فراوری بادام زمینی کم نمایند. امروزه شرکت اسپارود با تولید انواع مختلف بادام زمینی های خام توانسته نیاز بسیاری از مشتریان بازار را برطرف سازد.

  • بادام زمینی خام با غلاف
  • بادام زمینی خام سایز ۱
  • بادام زمینی خام سایز ۲
  • بادام زمینی خام سایز ۳
  • بادام زمینی بدون پوست

قیمت عمده بادام زمینی خام

نوع بادام زمینیقیمت عمده
بادام زمینی خام با غلاف۱۵۰۰۰
بادام زمینی خام سایز ۱۳۲۰۰۰
بادام زمینی خام سایز ۲۱۸۰۰۰
بادام زمینی خام سایز ۳۱۳۰۰۰
بادام زمینی خام پوست کنده سایز ۱۳۵۰۰۰

برای کسب اطلاعات دقیق تر و همچنین دریافت قیمت های بروز انواع بادام زمینی بهتر است با ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات لازم را دقیق تر و بهتر کسب نمایید.

فروش بادام زمینی درجه یک به صورت عمده

ما با فروش عمده انواع بادام زمینی درجه یک می توانیم نیاز عمده شما را به خرید انواع بادام زمینی خام و همچنین برشته برطرف سازیم. برای کسب اطلاع از انواع محصولات ما کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های ایرانی را با قیمت های بسیار عالی خریداری نمایید. بادام زمینی پارس آباد یکی از بادام زمینی های عرضه شده در اینجا ست که شما میتوانید با قیمت بسیار مناسب و با قیمت عالی خریداری نمایید.

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی خام شمال

در شمال کشور بیشترین سطح زیر کشت بادام همه ساله صورت میگیرد. بادام زمینی های …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *