فروش بادام
خانه / دسته‌بندی نشده / خط تولید بسته بندی بادام زمینی در شمال کشور با کیفیت بالا

خط تولید بسته بندی بادام زمینی در شمال کشور با کیفیت بالا

در شمال کشور خط تولید بسته بندی بادام زمینی بسیار محدود می باشد و بسیاری از تولید کنندگان بادام زمینی به صورت فله بادام زمینی را روانه بازار می نمایند. برای خرید بادام زمینی بسته بندی شده و باکیفیت کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بادام زمینی های درجه یک ما را به شما معرفی و قیمت های روز آن را به اطلاع شما برسانند.

فروش بادام زمینی وکیوم شده
بادام زمینی وکیوم

خط تولید بسته بندی بادام زمینی چگونه عمل می کند؟

خط تولید بسته بندی بادام زمینی به معنا نگه داری بهتر و باکیفیت تر بادام زمینی می باشد. به طور مثال با تولید بادام زمینی با بسته بندی های باکیفیت می توان تاریخ انقضا آن را بالاتر برد و در شرایط مختلف نگه داری آسان تری برای مشتریان خواهد داشت.

فروش بادام زمینی با بسته بندی های صادراتی
بسته بندی بادام زمینی

برای خرید بادام زمینی با بسته بندی های صادراتی و باکیفیت کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین بسته بندی ها و شکیل ترین نوع آن را به شما معرفی و برای شما ارسال نماییم. با بسته بندی های متنوع بادام زمینی میتوانید نیاز مشتریان خود را برطرف سازید و خط تولید بسته بندی بادام زمینی به شما این اجازه را می دهد که بهترین نوع عرضه محصول را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت برخط و تمام وقت با ما در ارتباط باشید

انواع بسته بندی بادام زمینی

در شمال کشور به صورت مرسوم فقط بسته بندی های ۵ کیلویی مرسوم است و بیشتر مشتریان با این بسته بندی آشنا هستند. اما شرکت اسپارود با بسته بندی های متنوعی می تواند یاز مشتریان را به انواع بسته بندی های عمده و جزئی برطرف سازد. انواع بسته بندی های شرکت ما به شرح زیر می باشد.

  • بسته بندی ۱۰ کیلویی
  • بسته بندی ۵ کیلویی
  • بسته بندی ۱۰ کیلویی وکیوم
  • بسته بندی ۵ کیلویی وکیوم
  • بسته بندی ۱ کیلویی
  • بسته بندی ۵۰۰گرمی
  • بسته بندی ۲۰۰ گرمی
  • بسته بندی ۱۰۰ گرمی
بادام زمینی بسته بندی شده
بادام زمینی بسته بندی شده

فروش انواع بادام زمینی بسته بندی شده

برای خرید بهترین بادام زمینی های بسته بندی شده کافیست با ما در تماس باشید. ما با فروش انواع بادام زمینی ایرانی باکیفیت می توانیم نایز شما را به خرید بادام زمینی برطرف سازیم. شما می توانید با سفارشی سازی نوع بسته بندی ها برند خوبی از خود به بازار داشته باشید و فروش خود را بالا برده و مشتریان بیشتری جذب نمایید. با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی خارجی

فروش بادام زمینی خارجی به صورت عمده تولید ۲۰۱۹ در سایت اسپارود

فروش بادام زمینی خارجی در سایت اسپارود با شروع برداشت انواع بادام زمینی در کشور …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *