فروش بادام
خانه / پودر بادام زمینی / پوست بادام زمینی و خرید آسان با قیمت مناسب به صورت عمده

پوست بادام زمینی و خرید آسان با قیمت مناسب به صورت عمده

اگر به دنبال خرید پوست بادام زمینی باکیفیت و با قیمت مناسب را دارید کافیست با ما در تماس باشید. ما با بسته بندی و همچنین عرضه مستقیم این محصولات باکیفیت توانسته ایم نیاز بسیاری از صنایع وابسته به این محصول را برطرف سازیم. کافیست برای خرید و سفارش خرید این محصول با ما در تماس باشید.

پوست بادام زمینی و مصارف آن

پوست بادام زمینی
پوست بادام زمینی

امروزه به دلیل ارزان بودن ضایعات استفاده این محصولات در صنایع بزرگ بسیار افزای پیدا نموده است. به طوری که بسیاری از شرکت های بزرگ برای پیشرفت کار خود به الجبار از ضایعات مناسب برای صنعت خود استفاده می نمایند. یکی از ضایعاتی که در گذشته دور ریز می شد  و گاها سوزانده می شد پوست بادام زمینی بود. اما امروزه با استفاده های فراوانی که برای این محصول تعریف شده دیگر این محصول برای سوزاندن مناسب نمی باشد و در بازار به فروش نیز می رسد. از مصارف مناسب این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده در صنایع تولید زغال
  • استفاده در صنایع تولید کود
  • استفاده در صنایع تولید خوراک دام
  • استفاده در صنایع بزرگ برای تولید گرما
  • استفاده در صنایع تولید چوب

قیمت های پوست بادام چگونه است؟

برای کسب اطلاعات لازم با ما همراه باشید

با توجه به قیمت های مناسب پوست بادام زمینی در بازار هیچ دغدغه ای برای قیمت این محصول وجود ندارد. این درحالی است که با فراوری این محصول می توان سود آوری بسیار مناسبی را نیز برای تولید کننده به همراه خواهد داشت. اما قیمت های پوست بادام زمینی نیز بنا به کیفیت و همچنین خشک یتیا خیس بودن و همچنین اندازه آنها بستگی دارد که شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید تا از قیم انواع مختلف آن به آسانی مطلع گردید.

خرید آسان پوست بادام زمینی به صورت عمده

پوست بادام زمینی
پوست بادام زمینی

ما برای سهولت کار تولید کنندگا قادریم این محصول را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال نماییم و محدودیت حجمی و وزنی نیز برای این محصول نخواهیم داشت. به طور مثال شما می توانید در سایز های مختلف با وزن های مختلف محصول خود را سفارش دهید و این محصول برای شما در کوتاه ترین زمان ارسال خواهد شد. محصولات ما شامل موارد زیر می باشند.

  1. پوست بادام زمینی خیس
  2. پوست بادام زمینی خشک
  3. پوست بادام زمینی پودر شده

پوست بادام را همین حالا با قیمت مناسب سفارش دهید!

با یافتن یک شریک تجاری مناسب به راحتی محصول خود را تهیه نمایید و به در هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید. با ما همراه باشید

برای ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت و همچنین قیمت انواع این محصولات کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین محصول را برای صنایع شما به شما معرفی و ارسال نماییم. شما می توانید همه روزه با مشاورین ما به صورت مستقیم در تماس باشید. همچنین با سفارش مقدار و کیفیت محصول خود در تهیه بهتر پوست بادام زمینی ما را نیز یاری نمایید. منتظر تماس شما هستیم.

مطلب پیشنهادی

خرید پودر بادام زمینی

خرید پودر بادام زمینی درجه یک به صورت عمده

خرید پودر بادام زمینی درجه یک با قیمت بسیار مناسب و همچنین کیفیت عالی می …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *