فروش بادام
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش بادام زمینی خارجی به صورت عمده تولید ۲۰۱۹ در سایت اسپارود

فروش بادام زمینی خارجی به صورت عمده تولید ۲۰۱۹ در سایت اسپارود

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

فروش بادام زمینی خارجی در سایت اسپارود با شروع برداشت انواع بادام زمینی در کشور های دیگر از هفته آینده آغازخواهد شد. بادام زمینی های تولید شده در سال ۲۰۱۹ همه ساله با شروع فصل پاییز در کشور ما روانه بازار های کشور ما می شوند و مورد استقبال بسیاری از مشتریان نیز گردیده اند. برای خرید بهتر بادام زمینی های درجه یک خارجی کافیست با ما در تماس باشید.

چرا بادام زمینی خارجی وارد ایران می شود؟

با تپجه به اینکه تولید بادام زمینی در کشور ما جواب گوی نیاز همه صنایع ما نمی شود و از سوی دیگر قیمت های تولید بادام زمینی در کشور ما با سایر کشور ها بسیار متفاوت است مه ساله با برداشت بادام در کشور های دیگر تجار ایرانی برای واردات این محصول اقدام می نمایند تا بهترین بادام ها را تهیه و خریداری کنند. این در حالی است که بادام زمینی های وارداتی از بسیاری از کشور ها روانه بازار های ایرانی می گردند و به همین جهت تنوع محصولی خوبی نیز در تامین بادام خارجی در بازار ما وجود دارد.

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

از سوی دیگر بسیاری از صنایع پایین دستی در صنعت تولید محصولات غذایی نیاز دارند که بادام زمنیی هایی با کیفیت پایین تر و البته قیمت های مناسب تر تهیه و خریداری نمایند تا بتواند محصولات خود را رقابتی تر روانه بازار های هدف نمایند. به همین جهت حجم واردات بادام زمینی در کشور ما بسیار انبوه و مناسب بوده و برای مصرف کنندگان بادام زمینی نیز دارای تنوع قابل توجه نیز می باشد.

فروش بادام زمینی خارجی در ایرانی ممنوع است؟

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

شاید به نظر برسد که برای حمایت از تولیدات ایرانی ورود بادام زمینی های خارجی به کشور ما ممنوع بوده و هیچ بادام زمینی وارد کشور نمی گردد اما جالب است بدانید که در بسیاری از نقاط کشور بادام زمینی های خارجی بدون آنکه درست به مشتریان معرفی شوند به جای بادام زمینی های باکیفیت و درجه یکی همچون بادام زمینی آستانه اشرفیه فروخته شده و مشتریان را از طعم فوق العاده بادام زمینی های ایرانی دور می کنند.

از این رو هیچ گونه ممنوعیتی برای واردات بادام زمینی نه در سال ۲۰۱۹ وجود داشته و نه در سال های گذشته. تنها فصل برداشت یک زمان و همچنین زمان بر بودن واردات بادام زمینی سبب شده تا در ابتدای برداشت محصول بادام زمینی در کشور ما شما شاهد بادام زمینی های خاریجی در داخل کشور نباشید و یا بادام های کهنه خارجی را دیده باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

کیفیت بادام زمینی های خارجی در چه سطحی می باشند؟

در مورد کیفیت های بادام زمنیی های خارجی نمی توان به صورت کلی نظر داد زیرا در بین این بادام ها هستند بادام زمینی های با کیفیتی که می توانند با بادام های داخلی رقابت نمایند و به همین جهت مصرف آنها نیز در کشور ما روز به روز بیشتر گردیده است. بادام زمینی های وارداتی که به کشور ما می آیند توسط وزارت بهداشت مورد برسی قرار گرفته و از لحاظ سلامت تایید خواهند شد اما نکته ای که سبب می شود این بادام زمینی ها با بادام های ایرانی بسیار متفاوت باشند نحوه تولید و همچنین طعم آنها می باشد.

به یاد داشته باشید برای خرید یک بادام زمینی باکیفیت و درجه یک حتماً باید کیفیت آن را بسنجید و یا اطمینان حاصل کنید که بادام زمینی اصل و تازه می باشد. در غیر این صورت کیفیت های ذکر شده در بالا در بادام های بی کیفیت صدق نخواهد کرد

 

با توجه به اینکه اکثر بادام زمینی های وارداتی دارای طعم بسیار ضعیفی می باشند و بسیاری از مشتریان فقط به خاطر قیمت این محصولات را انتخاب می نمایند باید توجه داشته بشید که اگر می خواهید از بادام زمینی های خارجی استفاده نمایید در چه کاری و با چه ترکیبی قرار است این بادام مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانید بادام باکیفیت و مناسبی را برای خود تهیه نمایید. برای پاسخ به این سوال شما می توانید از کارشناسان ما نیز بهره ببرید تا بهترین بادام زمینی های خارجی را به شما معرفی نماییم و قیمت های روز آنها را نیز مورد برسی قرار دهید.

بهترین بادام زمینی های خارجی بیشتر بشناسید

در اینجا می خواهیم ابتدا انواع بادام زمینی های وارد شده به کشور مان را بیشتر به شما معرفی نماییم و سپس بهترین بادام زمینی ها را در بین این بادام ها به شما معرفی نماییم.

انواع بادام زمینی های وارداتی

  1. بادام زمینی عراقی
  2. بادام زمینی افغانی
  3. بادام زمینی ازبکستانی
  4. بادام زمینی مصری
  5. بادام زمینی سودانی
  6. بادام زمینی چینی
  7. بادام زمینی هندی
  8. بادام زمینی ترکیه
  9. بادام زمینی امریکایی

در بین بادام زمینی های معرفی شده در بالا شاید بهترین بادام زمینی ها از لحاظ کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بادام زمینی عراقی

  • بادام زمینی ازبکستانی

  • بادام زمینی مصری

  • بادام زمینی ترکیه

حال اندکی در مورد این بادام زمینی ها و همچنین کیفیت آنها برای شما توضیح خواهیم داد ا شما بتوانید بادام زمینی مورد نظرتان را راحت تر و با خیال آسوده تر پیدا نمایید و تهیه کنید.

بادام زمینی عراقی

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

بادام زمینی عراقی یکی از بادام زمینی های باکیفیت خارجی محسوب می شو که بسیار نزدیک به بادام زمینی های ایرانی میباشد و تولید مناسبی را نیز در سالهای گذشته در عراق داشته است. این بادام از لحاظ کیفیت می تواند نیاز بسیاری از صنایع و به خصوص خشکبار کشور را به بادام برطرف سازد زیرا از لحاظ طعمی بسیار مطلوب و با کیفیت می باشد.

بادام زمینی ازبکستانی

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

شاید یکی دیگر از بادام های با کیفیت تولید شده در کشور های همسایه این بادام زمینی باشد. کیفیت این بادام به پای بادام های عراقی نمی رسد اما از کیفیت بهتری نسبت به بادام های چینی و هندی برخوردار بوده و عموماً در اواخر سال زراعی و در صورت نبود بادام های باکیفیت ایرانی و خارجی از این بادام برای صنایع خشکبار استفاده می گردد. اما این تنها کاربرد آن نیست و در بسیاری از صنایع همچون تولید کره و شیرینی جات این بادام می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بادام زمینی مصری

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

این بادام هم نیز به مانند بادام ازبک از لحاظ کیفیت  حتی ظاهری می باشد و بسیار مشابه آن بوده و در صنایع وابسته بسیار کاربرد دارد. این دو بادام از نظر قیمتی نیز بسیار مشابه هم دیگر می باشند اما شاید میزان خرابی بادام زمینی مصری که نسبت به هم جنس خود کمتر بوده در خواست خرید از این بادام را بالاتر برده و فروش آن را در کشور بهتر نموده است.

بادام زمینی ترکیه

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

در سالهای گذشته نوعی بذر بادام زمینی از ترکیه وارد کشور ما شده که مورد استقبال بسیاری از کشاورزان پارس آبادی نیز گردیده است. این بادام زمینی با میزان برداشت بیشتر نسبت به سایر بادام ها سبب شده تولید مناسبی را در کشور به خود اختصاص دهد و به همین جهت شما در کشور ها این بادام را بیشتر مشاهده می نمایید. با توجه به ظاهر و اندازه درشت این بادام زمینی شما کافیست این بادام را در صنایع شیرینی جات استفاده نمایید تا متوجه جلب توجه این بادام شوید.

ویژگی های بادام زمینی های خارجی

بادام زمینی های خارجی دارای ویژگی هایی هستند که مورد استقبال تولید کنندگان ایرانی قرار می گیرند و به همین جهت واردات آنها در کشور نیز روز افزون شده است. اگر بخواهیم ویژگی های این محصولات را به صورت خلاصه برای شما بازگو نماییم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن ظاهر مناسب بادام های خارجی
  • داشتن قیمت رقابتی و بسیار مناسب
  • وجود حجم بالای تولید و فراوانی آن در بازار های هدف
  • کیفیت نسبتاً مطلوب در مقایسه با سایر بادام ها
  • دسترسی آسان محصولات در بازار
  • ثبات قیمتی بیشتر بادام زمینی های خارجی که موجب تصمیم گیری های بهتر می شود
  • فراوری مناسب تر و رات تر بادام زمینی های خارجی نسبت به بادام های داخلی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت های بادام های خارجی کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی ها ار به شما معرفی نماییم.

فروش عمده انواع بادام زمینی ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

فروش عمده بادام زمینی های خارجی تولید سال ۲۰۱۹ که برداشت آن در اواسط سال آغاز شده است امروز در شرکت اسپارود فراهم گردیده است. برای اینکه بتوانید با بسته ها و همچینین کیفیت بادام زمینی های خارجی بیشتر آشنا گردید و همچنین به قیمت های روز این محصولات تسلط بیشتری داتشته باشید کافیست با ما در تماس باشید.

فروش بادام زمینی خارجی
فروش بادام زمینی خارجی

بادام زمینی های عرضه شده در شرکت اسپارود با بسه های

۱۰ کیلویی

۲۰ کیلویی

۲۵ کیلویی

۳۰ کیلویی

۵۰ کیلویی

امکان پذیر است که سبب می شود مشتریان ما بهت و راحت تر خرید خود را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش محصول می توانید با ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

 

مطلب پیشنهادی

خط تولید بسته بندی بادام زمینی در شمال کشور با کیفیت بالا

خط تولید بسته بندی بادام زمینی در شمال کشور با کیفیت بالا

در شمال کشور خط تولید بسته بندی بادام زمینی بسیار محدود می باشد و بسیاری …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *